Buitenland stage Rome - Reisverslagen van Minoesch Schrauwen - WaarBenJij.nu Buitenland stage Rome - Reisverslagen van Minoesch Schrauwen - WaarBenJij.nu

Buitenland stage Rome

Hallo allemaal,

Het is weer zover, ik vertrek naar het buitenland. Echter blijf ik dit keer dichter bij huis, namelijk Rome.
Ik ga naar Rome voor mijn buitenland stage. Op dit moment volg ik de opleiding verloskunde in Antwerpen. In het laatste jaar van deze opleiding mag ik mijn laatste stage in het buitenland afronden. Ik heb deze kans met beide handen aangegrepen en heb besloten om naar Rome te gaan. Dit avontuur ga ik samen met Marlies tegemoet.

Omdat ik weer een tijdje weg ben (3 maanden) ben ik van plan om regelmatig een blog te schrijven om iedereen op de hoogte te houden. Vind je het leuk om mij te volgen, kijk dan regelmatig op mijn pagina.

Ik ga mijn laatste spullen inpakken om goed voorbereid op reis te kunnen vertrekken.

Tot de volgende blog!

Groetjes,
Minoesch

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2018

Welcome Back

29 April 2018

De laatste week...

22 April 2018

Misverstand...

15 April 2018

Onverwachte weekenddienst

08 April 2018

Hoogseizoen...
Minoesch

Actief sinds 31 Mei 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 32156

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 13 Mei 2018

Buitenland stage Rome

09 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

Vrijwillgerswerk Oeganda

17 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: