Het allerlaatste dagje - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Minoesch Schrauwen - WaarBenJij.nu Het allerlaatste dagje - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Minoesch Schrauwen - WaarBenJij.nu

Het allerlaatste dagje

Blijf op de hoogte en volg Minoesch

13 Augustus 2013 | Oeganda, Jinja

Hallo allemaal,

Vandaag is het dan zover. Over een paar uurtjes wordt ik opgehaald en naar het vliegveld gebracht om terug naar huis te gaan.
Het afscheid was voor veel kinderen en mij best moeilijk. Daarom ben ik vanmorgen met de kinderen opgestaan en ze uitgezwaaid. Het is en blijft leuk als ze 'doei' zeggen. Ze kunnen doei zeggen doordat ik ze een paar Nederlandse woordjes heb geleerd. Als ik hier nog wat langer blijf, kunnen ze straks Nederlandse gesprekken voeren :p.
Gisteren heb ik nog lekker gekookt voor de kinderen. Ik heb weer tomatensoep, een smoothie met banaan en rijst met wortel en paprika gemaakt. Het viel weer erg goed in de smaakt.
Ook heb ik gisteren en vandaag mijn koffer in gepakt. Hij is minder vol als op de heenreis. Dat komt, omdat ik verschillende kleren en andere spullen hier heb gelaten. Ze waren er gisterenavond erg blij mee. Mijn koffer zit dus vol met cadeautjes voor het thuisfront en met cadeautjes die ik gekregen heb.
Gisteren tijdens het inpakken van mijn koffer kwam Topista (Topstar) langs. Ze bracht me nog een cadeautje. Ik ben erg verwend door haar familie. Ze kwam me een schilderij brengen. Ik was erg benieuwd wat erop het schilderij stond dus maakte het cadeautje open. Het schilderij was een portret van mij als Afrikaan. Door dit schilderij voel ik me helemaal ingeburgerd.
Ik kan zeggen dat ik een geweldige tijd hier heb gehad. Ik heb heel veel beleefd en gezien van dit prachtige land. Ik ga iedereen hier ontzettend missen dus ik zal nog wel een keertje terug gaan. Verder heb ik hele mooie herinneringen en veel foto's zodat ik alles een tweede keer kan beleven.

Tot snel,
Minoesch

  • 13 Augustus 2013 - 08:58

    Astrid Goossens:

    Fijn dat je zo heb genoten minoesch, een hele goede terug reis. Groetjes uit schijf.

  • 13 Augustus 2013 - 09:53

    Julienne:

    Goede reis Minoesch en dankjewel voor al de liefde die je hebt gegeven!

  • 13 Augustus 2013 - 18:41

    Jeanne:

    minoesch echt geweldig dat je zo tussen de apen zat, mooie fotos goede reis terug en pas goed op jezelf gr jeanne en chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Minoesch

Actief sinds 31 Mei 2013
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 32100

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 13 Mei 2018

Buitenland stage Rome

09 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

Vrijwillgerswerk Oeganda

17 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: